donderdag 2 februari 2012

Avontuur

Het ultieme doel is natuurlijk de openstelling van GeoFort voor het publiek na 6 jaar hard werken, maar net zoals bij alle games is het plezier van het avontuur onderweg minstens zo belangrijk. Of anders gezegd we hadden het nooit kunnen volhouden als we alle beren op de weg niet als te overwinnen game-elementen hadden gezien. En we hadden nooit het doorzettingsvermogen gehad als we niet een enorme berg energie meekregen bij het bereiken van elk level. Sterker nog hoe groter de obstakels onderweg waren en hoe meer creativiteit er nodig was om toch vooruit te komen, hoe meer zelfverzekerd we werden dat het gewoon moest gaan lukken. Dus eigenlijk zijn we alle onmogelijke ambtelijke regels, alle krankzinnige vergunningen, alle complexe schoonheidscommissies en alle polderende modellen ontzettend dankbaar dat ze het ons vooral niet al te makkelijk hebben gemaakt, want dan was de game lang niet zo'n spannend avontuur geweest...;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten