dinsdag 4 januari 2011

Nieuwe jaar

Gisteren met een aantal mensen de hoofdlijnen doorgenomen. Iedereen kan lekker aan het werk. Pien kwam me heel lief een ontbijtje brengen om 15:00. Ik zat in de bibliotheek me te verkleumen. Wilde apart met Tabitha en Tiny praten en dan is de bieb de beste plek, maar na een week vakantie was ie koud!

Nu sluit ik mezelf deze dinsdag en woensdag op in een hotel in Utrecht, zodat ik me kan focussen op de puntjes op de i van het bedrijfsplan, de afronding van het impressieboek van de GeoExperience en de voorbereidingen voor een fondsenbijeenkomst op 21 januari. Ga ook alle mijlpalen eens op een rijtje zetten die we dit jaar willen bereiken.


Dat werkt gelijk heel goed. Even rust.

Zit er inmiddels weer helemaal in na de vakantie.

Ga niet alleen maar werken en heb elke dag afgesproken met vrienden.

maar wel erg lekker om even geen zorg voor het gezin er bij te hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten