maandag 31 mei 2010

Synchroniseren

Ben even helemaal leeg.

- Bart heeft knallende ruzie met onze zoon Remi (10). Ik kan het gezin daardoor niet loslaten.
- Op het fort spelen een aantal ingewikkelde personele kwesties.
- John als boekhouder is bezig met de laatste loodjes; Hij is heel trouw en is heeft veel geduld opgebracht om alle zaken over te dragen aan zijn opvolger, maar in alle hectiek van teveel klussen heeft hij de afgelopen twee maanden geen facturen de deur uitgedaan; heb er niet genoeg bovenop gezeten; kan ook niet overal bovenop zitten; moet wel...
- Pien wil continue de fortauto (mijn auto) lenen om naar de Macro te gaan e.d. Ik ben mijn vrijheid dan kwijt om afspraken te maken. Pien wil aansturen op een extra auto voor GeoFort. Begrijpelijk, maar ik vind de kosten voor nu te hoog. Het moet opgelost worden desnoods met een andere kracht met eigen auto die boodschappen doet, mijn vrijheid om spontaan weg te kunnen is me te veel waard. Kan deze discussie er nu niet echt bij hebben.

Fijn om met Tiny de dag af te sluiten met rosé.
Ben daarna de avond ingedoken met werk.

Hetgeen ik moet doen van mezelf: fondswerving, komt er niet van. Ben moe. Zit vanavond te klungelen. Beetje iPadden synchroniseren, fotodatabase updaten, beetje mailen, beetje bellen, ongestructureerd wat acties. Ga nu het advies van Bart maar opvolgen en gewoon lekker diep slapen.

IPad is echter nog steeds bezig met synchroniseren. Wat duurt dat toch altijd ongelofelijk lang. Te veel bestanden waarschijnlijk... Of toch te ongeduldig?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten