zondag 23 mei 2010

Duizendpoot

Wilde eigenlijk gelijk om 7 uur 's-ochtends naar het fort, want er lag een druk programma.
Uiteindelijk toch meegeholpen met om de kinderen naar school te krijgen (schuldgevoel).

Toen ik op het fort kwam, was ik geïrriteerd omdat het Geodanhuisje vies was. Vieze kopjes, vuil tafellaken, vuile vloer en dode vliegen op de vensterbank. Heb geprobeerd of Pien er even doorheen kon jassen, maar zij was al druk bezig met haar ploeg om de ESRI partnerdag voor te bereiden en de Ipo dag met o.a. Noud Hooymans. Zelf maar de stofzuiger van de fortwachterswoning gepakt om het huisje even op te pimpen. Slechte stofzuiger, maar Pien wist niet waar de sterke stofzuiger lag. Tja, daar was ik niet blij mee. Op zich prima ook meewerkend voorman te zijn, maar als ik het hele weekeinde heb gewerkt, dan vind ik het wel fijn als op maandag het Geodan vergaderhuisje spik en span is, zodat ik nog even mijn vergadering met de energiesector kan voorbereiden.

Uiteindelijk begon ik de vergadering met Alliander zonder ontbijt, zonder make-up, zonder mijn stukken en zonder de offerte van Jesse te hebben doorgesproken. Tja, voelt niet lekker.
Toch ook weer niet zo'n probleem, want ik houd ook wel van improviseren. Ze zagen het fort gelijk in vol bedrijf met ingenieur luitenant Raymond van Uppelschoten die met zijn kinderen de brug op kwamen marcheren en alle zakelijke Ipo gasten die kwamen vergaderen.

Er zijn vele mogelijkheden van samenwerking met Alliander onder andere omdat de provincie Gelderland 40% van de aandelen heeft en omdat de provincie het GeoFort project graag gerealiseerd wilt hebben. We gaan inhoudelijk kijken welke energiethema's raakvlakken hebben met het XYZ thema.

Daarna was het rennen om de kinderen op school op te halen. Heb bij de bakker appelflappen gehaald, want mijn rammelende maag was inmiddels niet meer te stuiten. Daarna kwam de moeheid naar boven die ik met de bijeenkomst met Alliander had onderdrukt. Te lang doorgewerkt vannacht.

Heb met Nando zijn spreekbeurt bekeken op de ipad met keynotes. Spelfouten er uitgehaald en de presentatie nog wat krachtiger gemaakt. Met Zita en Remi hun verjaardagspartijtjes voorbereid. Remi wil bowlen en Zita iets stoers.

Had nog steeds zo'n honger dat ik maar frietjes in de oven heb gegooid en vissticks in de koekenpan. Voor mezelf vissoep uit de diepvries in de pan gemikt. Heerlijke warme hap, want ik was ook veel te koud gekleed vandaag. Fleesebroek aangetrokken en met een volle maag had ik ineens wel heel veel zin in een dutje... Geen tijd voor, want Zita moest naar dansles en Remi moest opgehaald worden van tekenles en daarna Zita weer ophalen. Normaal weiger ik om taximoeder te zijn, want ik houd niet van achterbankgeneraties, maar vandaag dus toch. Heb er een mooi rondje van gemaakt met in het midden even tijd om met Manoe door Leerdam te sjokken. Lekker kletsen en lachen met het grietje. Bij de dansclub van Zita wilden Remi, Manoe en Zita in de ballenbak. Normaal heb ik daar geen zin in, maar nu liet ik ze hun gang gaan. Ik zat op een bankje er naast mijn telefooninstellingen te veranderen, maar viel steeds in slaap. Na een half uur heb ik alle moed bij elkaar geraapt en ben naar huis gegaan. Nando zat nog steeds op de bank thuis te i-padden. Heb voor iedereen fruit gemaakt en heb mijn lievelings kinder tv serie opgezet: Loenatik. Heerlijk gestoort tehuis waar alles kan...

Vervolgens iedereen naar boven gedirigeerd en bij iedereen apart voorgelezen. Nou ja, bij Zita ben ik in slaap gevallen, terwijl ik Nando nog moest bezoeken... Om 2 uur 's-nachts had ik onrust over een smsje van Jesse waarin hij me morgen vraagt om een presentatie en rondleiding te verzorgen voor de gemeente Raalte... Heb al 4 dubbelboekingen in mijn agenda morgen (financieel overleg met Wim, PR overleg met Tiny en Caroline, spelconcepten bespreken met Karim en WCIT congres) en zit niet te wachten op extra werk. Heb Jesse een mailtje gestuurd en we gaan morgenochtend wel even overleggen.

Nu lekker verder slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten