dinsdag 5 oktober 2010

Minder is Meer

Alle afspraken vandaag met halve voorbereidingen toch goed gedraaid.
Het was een hele leuke dag.
Samen met Wim alle financiƫle acties doorgenomen en dan is het ineens leuk.
Samen met Tiny en Caroline alle sponsor- en marketing acties verwerkt. De swung zit er in.
Samen met Bart en DST de GeoExperience verder zitten uitwerken. Was heel inspirerend.
Ik had gesteld dat na een maand me niet met de GeoExperience bezig te hebben gehouden, ik had nagedacht welke onderdelen uit het schetsboek me echt waren bijgebleven. Mijn overall conclusie was dat er veel te veel exhibits nu in het plan zaten. Minder is meer. Waarom niet slechts 1 exhibit per zaal en dat dan heel goed doen?
Bart en Erik (DST) waren het eigenlijk wel eens en we hebben gelijk besloten om 3 zalen over te laten voor wisseltentoonstellingen. Terug naar minder maakt het ook makkelijker om een mooie presentatie te maken en daarmee financiers te werven.

Verder heeft Tiny geregeld dat ik spreekrecht heb in Brussel...
Geen idee wie daar nu komen, maar ik heb ja gezegd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten