donderdag 7 oktober 2010

Breijn tekent met GPS

Vandaag kwamen ruim 50 maatvoerders van Breijn op het fort voor hun afdelingsuitje. Ik dacht dat Tiny het GPS spel zou doen en Tiny dacht dat ik het zou doen... Ik had nog een uur om te improviseren. Snel alle batterijen opladen en alle huidige GPS tracks wissen. Ik had eigenlijk een afspraak met Erik Meerburg over de geo-academie. Tja daar was dus geen tijd voor; wellicht kon hij 'even' meehelpen? Even bleek van 15:30 tot 17:30... Gelukkig vond hij het leuk om te doen en kon ik hem achteraf trakteren op een hapje van de BBQ van Breijn...;-) Daarna nog even met volle saté's in de mond alle acties besproken. Leuke dag met leuke mensen, heerlijke toetjes en ik voel me weer verwend om fortvrouw te mogen zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten