vrijdag 13 november 2009

Fortvrouw in quarantaine


"Wat zou je het allerliefste willen?" vroeg Bart.

"Even lekker helemaal in m'n eentje uitwaaien op het fort" zei ik.

En daar zit ik dan nu. Nou ja, aan het uitwaaien ben ik nog niet toegekomen. Wel zit ik in m'n eentje opgesloten op het forteiland. Een heel weekeinde alleen. Heerlijk! Even uit de hectiek van 4 drukke kids en een fortwachter die heel graag dag en nacht GeoFort doorneemt.

En wat gaat een fortvrouw dan het liefst doen zo'n heel weekeinde in haar eentje?
- Afhandelen sollicitanten voor de functie van locatie manager, want we hebben Jesse aangenomen
- Uitnodigen sollicitanten voor de functie van financieel manager
- Maken van nieuwe nieuwsbrief
- Uitnodigen gasten voor de feestelijke uitreiking van het Edgar Doncker fonds
- Fondsen werven (aanpassen bedrijfsplan, aanbevelingsbrieven regelen)
- Verslag Raad van Toezicht
- Bijwerken website
- Accorderen Debrief van de Hoge School van de Kunsten
- Jurist zoeken die onze algemene voorwaarden wil controleren

Te veel voor 1 weekeinde, maar wel lekker om me nu te kunnen concentreren.

Zit nu in het fortenkantoor in Remise D (half onder de grond) met de IPhone juckbox heel hard en de verwarming op de maximale stand. Glaasje port en nootjes die over waren van de vorige bijeenkomst. Er zijn slechtere werkomstandigheden denkbaar...

Glibber en glij zo meteen in het donker naar de oude fortwachterswoning om daar in het koude en klamme bed te duiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten